SEKRETARZ POWIATU ŁOWICKIEGO
Agata Tracz
tel. (46) 811 53 42
e-mail: agata.tracz@powiatlowicki.pl
Zgodnie z § 14 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Łowiczu Sekretarz, na podstawie i w granicach upoważnienia Starosty, zapewnia sprawne funkcjonowanie i właściwą organizację pracy Starostwa oraz realizuje politykę zarządzania zasobami ludzkimi, w szczególności:
- sprawuje nadzór nad:
- prowadzeniem spraw osobowych pracowników Starostwa,
- dyscypliną pracy w Starostwie,
- przestrzeganiem przez pracowników Starostwa przepisów Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej, regulaminu pracy, zarządzeń Starosty oraz uchwał Rady i Zarządu,
- terminowym przygotowaniem przez komórki organizacyjne materiałów na sesje Rady, posiedzenia komisji Rady i posiedzenia Zarządu,
- terminowym załatwianiem spraw obywateli oraz skarg i wniosków;
- analizuje sytuację kadrową i warunki pracy w Starostwie oraz inicjuje
ich usprawnienie i doskonalenie; - dba o podnoszenie wiedzy i kwalifikacji pracowników Starostwa, kierując
ich na szkolenia i inne formy podnoszenia wiedzy i kwalifikacji; - organizuje sprawny obieg dokumentów w Starostwie oraz prawidłową obsługę klientów Starostwa;
- wyznacza komórkę organizacyjną odpowiedzialną za koordynowanie działań związanych z realizacją zadania, w przypadku potrzeby wykonania tego zadania przez więcej niż jedną komórkę organizacyjną;
- koordynuje prace związane z przygotowaniem wyborów powszechnych i referendów;
- wydaje decyzje administracyjne w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej na podstawie i w granicach upoważnienia udzielonego przez Starostę;
- wykonuje zadania Starosty i Wicestarosty z zakresu bieżącej pracy Starostwa, podczas ich nieobecności;
- wykonuje inne zadania powierzone przez Starostę;
- kieruje Wydziałem Organizacyjnym.